Facebook

Хэрэглэгч нэвтрэх

Нууц үгээ мартсан?

Шинээр бүртгүүлэх!

Үйлчилгээний нөхцөл татах

Би үйлчилгээний нөхцөлийг зөвшөөрч байна



Үйлчилгээний нөхцөл




Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй

+(976) 8002-5060     09-20 цаг
koklikeshare@gmail.com санал, хүсэлт

Бид Монгол улсынхаа цахим мэдээллийн санг баяжуулах, түүний чанар, хүртээмжтэй байдлыг дээшлүүлэх замаар Мэдлэгийн эдийн засагт хувь нэмэр оруулахаар 11 дэх жилдээ ажиллаж байна. Эрхэм хэрэглэгч танд энэ өдрийн мэндийг дэвшүүлье! Манай сайтын энэ хэсэгт мессеж ЗАР оруулах боломжтой бөгөөд та хүссэн зарлал, мэдээгээ ZAR гэж бичээд 100 тэмдэгтэнд багтаан үргэлжлүүлэн бичиж 152153 дугаарт илгээнэ үү. Амжилт хүсье!!! Жич: Одоогоор зөвхөн Мобиком, Юнителийн дугаараасс зар авч байна.

Интернетээр зар сурталчилгааны тусламжтайгаар борлуулалтыг идэвхижүүлэх нь

kok.mn
Үнэ          1000 төг / 1100 нэгж
Хэл          Монгол
Үзсэн       7554
Хэмжээ    2.52 MB
Ангилал   Дипломын ажил
Бичигдсэн он   2015
Огноо      2016-12-21
Qpay-ээр төлж
Файлын агуулга
 Нэгдүгээр бүлэг.  БОРЛУУЛАЛТЫГ ИДЭВХЖҮҮЛЭХ ОНОЛ АРГА ЗҮЙ

1.1  Борлуулалт ба борлуулалтыг идэвхжүүлэх арга хэрэгслүүд

 Борлуулалтын  тухай ойлголт
Аливаа бизнесийн  байгууллага нь бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ зах зээл дээр  үр ашигтай борлуулснаар оршин тогтнодог билээ. Үүнийг маркетингийн үйл ажиллагааны тусламжтайгаар гүйцэтгэдэг.  Маркетинг гэдгийг  бараа бүтээгдэхүүн ба үйлчилгээг зах зээлд хэрхэн борлуулах тухай шинжлэх ухаан хэмээн тайлбарладаг.  Удирдлагын талаар мэргэжсэн нэртэй онолч Петер Друккер энэ тухай “Маркетингийн зорилго нь ямар ч бүтээгдэхүүнийг борлуулахын төлөө  тавих чармайлт, худалдан авагчдыг сайн мэдэж ойлгох явдал” гэж тодорхойлсон байдаг. Өөрөөр хэлбэл “Бараа үйлчилгээ нь хэрэглэгчдийн хэрэгцээнд яг таг тохирсон нөхцөлд өөрөө аяндаа борлогдоно”1 гэсэн утгатай юм. 
 Энэ бол борлуулахын төлөө чармайлт тавих, түүнийг идэвхжүүлэх явдлыг ач холбогдолгүй гэж үзэж байгаа хэрэг биш. Харин маркетингийн үйл ажиллагааны хэрэгслүүдийг иж бүрэн, хооронд нь нарийн нягт уялдаа холбоотой авч үзсэнээр зах зээлд дээд зэргээр нөлөөлөл үзүүлэх боломжтой.
Бүтээгдэхүүн үйлдвэрлээд хэрэглэгчдэд авахыг тулгах биш, харин худалдан авагчдын хүсэл, сонирхолыг харгалзан үйлдвэрлэл, үйлчилгээгээ явуулах, түүнийгээ хэрэглэгчдэд үр ашигтайгааар сурталчилан таниулж амжилттай борлуулах   нь чухал.   Тиймээс ч  “Ямар ч тэнэг хоол хийж чадна, харин хүссэн нь түүнийгээ бусдад худалдаж чадахгүй” гэж Англичуудын ярьдаг нь оргүй зүйл биш юм. 

Борлуулалт гэдэг нь худалдагч нар өөрийн болон худалдан авагчдын хооронд урт хугацаанд харилцан ашигтай байх зорилгод нийцүүлэн худалдан авах хүслийг бий болгох, итгүүлж үнэмшүүлэх, бараагаа худалдах замаар хэрэгцээг нь хангах үйл явц юм.2   Өөрөөр хэлбэл борлуулалт нь хүнд нөлөөлөх чадвар  гэж хэлж болно. 
Борлуулалтын гол зорилго нь нийгмийн гишүүдэд үйлчилгээ үзүүлэх явдал. Борлуулагчид нь компани болон үйлчлүүлэгчдийн хооронд холбогчийн үүрэг гүйцэтгэдэг.
Маркетингийн борлуулалтын асуудал нь  дэлхийн II дайнаас хойш нилээд хөгжсөн. Ингэж хөгжихөд хоёр гол хүчин зүйл нөлөөлсөн. Үүнд:
-	Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл
-	Олон төрлийн тээврийн хэрэгсэл хөгжсөн явдал.
Энэхүү боломжууд нь үйлдвэрлэгчдэд гадаад зах зээлийг нээж өгсөн. Иймээс өрсөлдөөн бий болсон. Үүний эцэст борлуулалт үйлдвэрлэлийн зах зээлээс хэрэглэгчийн зах зээл рүү хандаж эхэлсэн. 
Борлуулалт нь дараахь ач холбогдолтой.
Борлуулалт нь нийгмийн хувьд
-	Борлуулалт нь нийгмийн гишүүдийн сайн сайхан байдлыг сайжруулж байдаг.
-	Нийгмийн өмнө тулгарсан асуудлуудыг шийддэг.
-	Шинэ санаачлагыг гаргаж, шинэ бүтээгдэхүүнийг боловсронгуй болгоход
      тусалдаг.
-	Шинэ хэрэгцээг бий болгодог. 
Пүүсийн хувьд:
Маркетингийн иж бүрдлүүдтэй уялдаа хамааралтай
Борлуулалт ба Идэвхжүүлэлт. Сайн бараа үйлдвэрлэж зохистой үнэ тогтоон хэрэглэгчдийн эрэлтэд нийлүүлснээр орчин үеийн маркетингийн шаардлага хангахгүй. Пүүсүүд нь өөрийн захиалагч хэрэглэгчтэйгээ харилцаа тогтоох ёстой. Идэвхжүүлэлт нь борлуулалтын  чухал хэсэг юм. 
Борлуулалт ба бараа.  Бараа нь борлуулалтын үйл ажиллагааны хамгийн гол цөм нь юм. Барааг хэрэглээ болгох бодол санаа нь зах зээлийн ажилтан борлуулагч нараас хэрэглээний тогтолцоог бүхэлд нь хянаж үзэх «Худалдан авагч барааг ашигласнаар өөрийнхөө хэрэгцээг хэрхэн хангаж байна вэ» гэдэгт иж бүрэн хандахыг шаарддаг. Ингэж ажиллахдаа зах зээлийн ажилтан борлуулагч нар нь чамлахааргүй бололцоог илрүүлэн санаагаа улам лавшруулж өрсөлдөгчийн үүднээс хамгийн үр ашигтай аргыг барааг худалдан борлуулахдаа хэрэглэдэг байна. 
Борлуулалт ба үнэ.  Пүүс нь ямар нэг үнийг зүгээр л нэг тохирчихдоггүй. Барааны нэр төрлийн хүрээнд хамаарагдах барааны янз байдал, янз бүрийн бүс нутгийн борлуулалтын удирдлага, эрэлтийн түвшин, цаг хугацааны бөгөөд бусад хүчин  



       Төлбөр хийх
Төлбөр төлөх төрлөө сонгоно уу

QPay-ЭЭР ТӨЛӨХ



KPOINT ДАНСНААСАА ТӨЛӨХ















Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл

Райымбек Зияхан

Сайтад элссэн огноо: 2013-11-25

АНГИЛАЛ ХАРАХ

СУРТАЛЧИЛГАА